úterý 23. září 2014

Letní tvoření na Spirále 2014

Už je to rok a znovu se rozjela soutěž s internetovým eshopem NaSpirale.cz a já opět našla odvahu se zúčastnit :) Tentokrát se soutěží jen s jedním výrobkem a přiznám se, že jsem za to vděčná, protože nemám  na šití tolik času.
Něžná Amazonka
Letos mám připravený náramek vytvořený korálkovou výšivkou, kterou jsem si poslední dobou oblíbila. Náramek jsem v rukou měla téměř 40 hodin (samozřejmě ne v kuse, to by mi ty ruce asi upadly :D ). Tvoří ho kabošon krásného světlejšího amazonitu se stříbrnými odlesky, tyrkenitové lístečky, korálky ametystu a tyrkenitu, skleněné šatony a spousta TOHO v odstínech tyrkysové a bílé (konkrétně: TOHO Ceylon Snowflake, TR-11-141, 10 g , TOHO Ceylon Lt Sea Green, TR-11-920, 10 g , TOHO Opaque-Frosted Turquoise, TR-11-55F, 10 g , a další) našitých na kovovém základu.


Žádné komentáře:

Okomentovat